Hästar är mitt liv!!!

Även fast det är mycket skola och läxor så tänker jag aldrig ge upp hästar. Hästar är mitt liv och jag vet att jag inte är lika mycket i stallet som förut men jag försöker! Idag sa mamma och pappa att om jag fixar plugget så skulle jag få bli medryttare! Det är ju det jag har drömt om sen jag började rida men jag tror ändå att jag ska vänta lite både för att bli duktigare på ridningen och att fixa plugget. Jag vill också vänta lite för att om jag är medryttare så kommer jag nog inte kunna fortsätta vara sköttare på Powerplay på ekebyridskola och det vill jag fortfarande vara!! Jag har varit skötare på Powerplay ´PP´ i över 3 år och det är ett tuft beslut det där med medryttare eller Powerplay.... vad ska jag göra!!!! SNÄLLA HJÄLP MIG!!
Powerplay är allt för mig, men att bli medryttare är ju min dröm.

HÄLSNINGAR MIKAELA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0